2015. május 5., kedd

Second part

Nicholas
3 nappal a fogadás előtt ültem a tágas párizsi irodámban és végignéztem a listát, amilyen a végleges meghívottak nevei szerepeltek. Komoly ügyfelek és üzlettársak, színészek, modellek, mind gazdag és felszínes. Utáltam az ilyen felesleges rongyrázást, erre most én rendezek egyet. Az otthon megérdemli, hogy támogatva legyen, főleg azok után, hogy ennyire megnövekedett a feladata, ehhez pedig én adtam meg a végső löketet. Sok jót tettek ott velem, nekik köszönhetem az alapokat.
Újra és újra végigfutottam a listát. Sokadjára akadt meg a szemem Charlene Rosenberg nevén. A dédapja egyszerű recepciósból lett hoteltulajdonos, majd kiépített az egész világra kiterjedő hálózatot. Mára már étterem- és kávézótulajdonosok is és a világ vezető idegenforgalmi elhelyező egysége. A fiatal dédunoka, a hatalmas és globális rendszer örököse a világ egyik legszexibb nője, akire már egy ideje fáj a fogam.  Azonnal be is írtam a nevét a képkeresőbe és totálisan erotikus képek ugrottak elém.
Alabástrom bőr, íves és csókolni való ajkak, hosszú lábak… Minden, amiről egy férfi álmodhat. Főleg maga alatt az ágyban vonaglás közben, a gyönyörtől nyöszörögve.
-Szia, Nichlas!- nyílt ki az ajtó és sétált be Anabelle Hudson, életem eddigi egyetlen szerelme és az egyetlen nő, aki nem a rokonom és képes ellenállni nekem.
-Belle- pillantottam fel rá. – Mondd, hogy került a listára Charlene Rosenberg?
-Gazdag, támogatja az ügyünket, hírt hoz nekünk- sétált felém.
-A fenébe is! Attól, hogy látom, kőkemény lett a farkam- nyögtem fel.
-Látom- nézett végig rajtam kuncogva.
-Élvezed, hogy kínozhatsz, igaz?- simítottam végig a combján. Azonnal rácsapott a kezemre.
-Szükségem van néhány aláírásra- tett elém néhány iratot.
Miután már elmúlt a szerelem, akkor is velem maradt. Ő vezette a cégcsoportom szépségiparral foglalkozó részét, és a neve volt a biztosíték ezekben a körökben. Gyönyörű volt, okos, és még az enyém.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése