2015. június 10., szerda

Fourth part

Nicholas
A sok utánam áhítozó liba helyett felkértem Anabelle-t táncolni, mert nem volt kedvem agyatlan semmirekellőkkel tölteni az időmet, akik maximum arra jók, hogy ha az ember megszorul, felvigye őket a szobába és néhány tízperccel később kielégülve távozzon.
-Nicklas, mit csináltál Rosenberggel?- szorította meg a vállam. – Meg akar ölni a tekintetével.
-Semmit- pillantottam a szigorú női szemekbe. – Csak be akartam bizonyítani neki, hogy nem vagyok meleg.
-Hogyan?- sóhajtott fel.
-Megcsókoltam. Meg kicsit simogattam a combját- pillantottam újra a parkett szélén a nőre, akinek a ruhája rettentően kihívó és izgató volt. – Meg talán belenyúltam a bugyijába kérdés nélkül…
-Ő nem egy útszéli- torkollt le egyből Ana. – Könyörgöm, mikor tanulod már meg? Főleg Charlene Rosenberg nem akárki.
-Egy hatalmas birodalom örököse, tisztában vagyok vele- forgattam a szemem.
-Családjogból diplomázott, öt örökbe fogadott testvére van, az öccse kisgyerekként leukémiában meghalt- sorolta a dolgokat. – Eszméletlenül okos nő, szeret játszani és megteheti, hogy belemegy az olyanfajta játékokba, amiket kedvelsz. Szereti a macska-egér játékot, benne van az egyéjszakás kalandban is, de vannak határai. Te ezt nagyon átlépted.
-Honnan tudsz ennyit róla?- ráncoltam a szemöldököm.
-Dolgoztunk már együtt párszor. Fogunk is. A Morton’s Cosmetics egyik arcának akarom őt- jelentette ki. – Ne szúrd el nekem, Nick!
-Azt hiszem, már megtettem- néztem a nőre újra.

Túl szexi volt, túl gyönyörű, túl izgató és az, hogy Mathild már megint a meleg vagyok sztorival rukkolt elő és hogy pont neki, kicsit gátlástalanabbá tett. Túl sokat engedtem meg magamnak. Tipikusan a farkával gondolkodó pasi voltam abban a néhány percben. Akartam még mindig és nem fogok lemondani arról, hogy megszerezzem. Nyögjön alattam úgy, ahogy a többi is. Ha pedig olyan jó lesz, mint képzelem, akkor meg is ismételhetjük a dolgokat, nem lesz ellenemre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése